Миналата пролет беше уникална в много аспекти, които по един или друг начин, се отразиха на всеки от нас.
За някои това беше подарък време и възможност да се свържат отново с децата и близките си прекарвайки повече време заедно. За други това беше труден период, в който на много семейства се наложи да справят със стреса, високите нива на тревожност и загубата на доходи, работа или здраве.

Как се отрази изолацията на децата (0г.-6г.)? Какви уроци можем да извлечем от това, през което вече преминахме?
 
Една от причините за избора на тази тема е „епидемията от заекване“, която заля езиково-говорните терапевти.

Друга важна тема, на която ще се фокусирам е отказа на децата да се хранят и повишаването на емоционалните изблици близо до времето за хранене.

Разбира се ще обърнем поглед и към влиянието на екраните като ще се постарая да ви предложа приложими съвети за намаляване на ефектите от продължителния престой пред устройствата особено за най-малките, които са в предречеви период.
 
Здравейте, казвам се Ива Александрова и съм логопед. Специализирам комуникативни нарушения на развитието (0г.-3г.) и имам интерес към игровата терапия в ранна възраст. Повече от десет години съм редактор на сайта Логопедия.БГ и организатор на единствената национална кампания за безплатни логопедични прегледи „Логопед с добро сърце“. Автор съм на книгата „Умно бебе“, лектор и автор в редица издания свързани с децата и техните семейства.
 
Уебинарът се осъществява с подкрепата на Фондация "Лъчезар Цоцорков"

Запишете се безплатно тук: https://bit.ly/36dE7Fu 
 

В първите години от живота децата се развиват, учат и свързват чрез играта. Голяма част от инструментите за оценка на ранното детско развитие, които използват специалистите, са базирани върху наблюдението на играта. Това е и най-лесния път използван от терапевтите на ранното детство за въздействие върху детското развитие.
По време на игра децата най-лесно показват своите знания, умения и нужди(както физически, така и емоционални). Освен това, доброто познаване на детската игра и нейните инструменти-играчките са безценно познание за всеки родител. Чрез тях всеки един родител има възможността меко, внимателно и ненатрапчиво да подпомогне своето дете във всяка област от неговото развитие и да се свърже с неговите мисли и чувства.

В този уебинар ще научите:

1. Кога започва детската игра
2. Кои са етапите, през които преминава развитието на уменията за игра
3. Кога играта изпълнява своите функции
4. Кога нефункционалната игра може да бъде маркер за нужда от консултация със специалист
+ родителски въпросник за оценка на играта
5. Как да се включим ненатрапливо в детската игра
6. Видове играчки и техните функции
7. Как да изберем подходяща играчка според възрастта на децата
8. Количество или качество да търсим при избора на детски играчки
9. Родителски умения за игра-как да ги развием
10. Кои са моите любими играчки за деца
 
За лектора:
Здравейте, казвам се Ива Александрова и съм логопед. Специализирам комуникативни нарушения на развитието (0г.-3г.) и имам интерес към игровата терапия в ранна възраст. Повече от десет години съм редактор на сайта Логопедия.БГ и организатор на единствената национална кампания за безплатни логопедични прегледи „Логопед с добро сърце“. Автор съм на книгата „Умно бебе“, лектор и автор в редица издания свързани с децата и техните семейства.
 
Запишете се безплатно тукhttps://bit.ly/38arYUl 
 
Всички права запазени. Powered by Taktix Group Ltd.